Ελληνική συμμετοχή στο Μόντσα με τον Νίκο Παυλίδη.
Με το δεξί ο Sebastien Ogier στο Μόντσα, με ενα λειψο φετινο παγκοσμίο πρωταθλήμα ράλι.
14 πόντους ο Γάλλος που είναι πίσω από τον Elfyn Evans στη βαθμολογία, πρέπει να πάρει τα μέγιστα, με την teammate του στην Toyota να μην τον ακολουθεί από κοντά.
Στη μήκους 4.33 χιλιομέτρων ειδική διαδρομή «Sottozero The Monza Legacy», ο έξι φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν με το Yaris WRC μόλις 0.5sec ταχύτερος του i20 Coupe WRC του Thierry Neuville και 2.0sec ταχύτερος του έτερου οδηγού της Hyundai Motorsport, Ott Tanak.
Όσο για τον Evans, ήταν άλλα 0.7sec πιο πίσω, με τους προαναφερθέντες να είναι οι τέσσερις οδηγοί που έχουν μαθηματικά ελπίδα να κάτσουν στον φετινό θρόνο του WRC.
Η εναρκτήρια ειδική απλωνόταν στο μητροπολιτικό πάρκο της Μόντσα και αφορούσε τόσο κομμάτι της θρυλικής πίστας, όσο και στενές διαδρομές γύρω από αυτή.
Ο καιρός παίζει το ρόλο του καθώς μπορεί να μην έβρεχε και να έφυγε η ομίχλη που υπήρχε στο shakedown, ωστόσο οι θερμοκρασία ήταν μόλις στους 3 βαθμούς Κελσίου και η διαδρομή γλιστρούσε.
Είδαμε λάθη που δεν είχαν υψηλό τίμημα, υπήρχε όμως και ένας οδηγός πρώτης γραμμής που το πλήρωσε ακριβά. Αυτός ήταν ο Takamoto Katsuta που 2.3 χιλιόμετρα μέσα στην ειδική, χτύπησε σε τοίχο και κατέστρεψε το σύστημα διεύθυνσης του Yaris.
Στη κατηγορία WRC 2 προηγείται ο διεκδικητής του τίτλου, Mads Ostberg, ενώ στη WRC ο Andreas Mikkelsen. Όσο για την Ελληνική συμμετοχή, του Νίκου Παυλίδη με συνοδηγό στο Skoda Fabia Evo RC2 τον Allan Harryman, βρίσκονται στην 67η θέση, ανάμεσα σε 91 πληρώματα.
Η κατάταξη:
1 Ogier (Toyota) 3m31.5s
2 Neuville (Hyundai) +0.5s
3 Tänak (Hyundai) +2s
4 Evans (Toyota) +2.7s
5 Rovanperä (Toyota) +3s
6 Lappi (M-Sport Ford) +3.7s
7 Sordo (Hyundai) +3.7s
8 Greensmith (M-Sport Ford) +4s
9 Huttunen (Hyundai) +5.8s
10 Suninen (M-Sport Ford) +6.4s
Το σκέλος της Παρασκευής περιλαμβάνει πέντε ειδικές διαδρομές, συνολικής απόστασης 69.61km.