Ο Γάλλος πανηγύρισε την κατάκτηση του έβδομου τίτλου του στο WRC 2013- 2014,- 2015- 2016- 2017-2018-2020 έχει κατακτήσει τον τίτλο με 3 ομάδες: τη Volkswagen, την M-Sport και την Toyota Gazoo Racing!
O 36χρονος πήγε στο Ράλι Μόντσα με 14 βαθμούς πίσω από τον teammate του, Elfyn Evans.
Και ο Ουαλός γλίστρησε σε πάγο και βγήκε εκτός δρόμου εγκαταλείποντας από το Σαββάτου, άνοιξε ο δρόμος για την κατάκτηση του τίτλου.
Παρ’ όλα αυτά, ο Ogier δεν «πάτησε φρένο», ήταν ταχύτερος όλων στην εναρκτήρια ειδική της ημέρας και ολοκλήρωσε τη δοκιμασία στη Βόρεια Ιταλία με τελικό προβάδισμα 13.9 δευτερολέπτων από τον προκάτοχό του, Ott Tanak.
Ο Εσθονός «προσπέρασε» σήμερα τον teammate του στη Hyundai Motorsport, Dani Sordo, ενώ η διπλή παρουσία της κορεάτικης ομάδας σε θέσεις βάθρου, της εξασφάλισε ξανά την κατάκτηση του τίτλου στους κατασκευαστές.
Ακολούθησαν οι Esapekka Lappi και Kalle Rovanpera για τις M-Sport και Toyota αντίστοιχα ενώ έκτος τερμάτισε ο ανέβει ο εντυπωσιακός Andreas Mikkelsen με Skoda Fabia Evo της WRC3 (!). Κατηγορία στην οποία τον τίτλο πανηγύρισε ο όγδοος γενικής, Jari Huttunen, με Hyundai i20.
Ανάμεσά τους είχαν τον Oliver Solberg, γιο του πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή Petter, με Skoda Fabia. Ένατος, με ένα Citroen C3, ήταν ο Mads Ostberg, νικητής και πρωταθλητή στην κατηγορία WRC 2!
Όσο για την Ελληνική συμμετοχή, του Νίκου Παυλίδη με συνοδηγό στο Skoda Fabia Evo RC2 τον Allan Harryman και τα χρώματα από το «Όραμα Ελπίδας», κέρδισαν ακόμα περισσότερο έδαφος, κατακτώντας στον τερματισμό τη 45η θέση!
H κατάταξη:
1 Ogier (Toyota) 2h15m51s
2 Tänak (Hyundai) +13.9s
3 Sordo (Hyundai) +15.3s
4 Lappi (M-Sport Ford) +45.7s
5 Rovanperä (Toyota) +1m11.1s
6 Mikkelsen (Škoda) +3m56.2s
7 Solberg (Škoda) +4m12.1s
8 Huttunen (Hyundai) +5m15.4s
9 Østberg (Citroën) +5m27.4s
10 Tidemand (Škoda) +5m53s
,