Ο Francesco Bagnaia κέρδισε τη μάχη με τον Johann Zarco και θα οδηγεί αυτός για την εργοστασιακή ομάδα της Ducati το 2021 μαζί με τον ήδη teammate του στην Pramac, Jack Miller. Ο Bagnaia ξεκίνησε δυναμικά τη φετινή χρονιά με μια πολύ καλή εμφάνιση στη Jerez.
Λόγω μηχανικής βλάβης έχασε το πρώτο βάθρο της καριέρας του στη μεγάλη κατηγορία. Στο Brno είχε μια πτώση, τραυματίστηκε στο πόδι και έχασε τρεις συνολικά αγώνες.
Επέστρεψε, με πατερίτσες, στο Misano και πήρε το πρώτο του βάθρο τερματίζοντας στη 2η θέση.
Στο 2ο αγώνα του Misano και ενώ ήταν επικεφαλής στον αγώνα με ρυθμό που θα του έδινε τη νίκη, είχε μια πτώση χωρίς ο ίδιος να κάνει κάποιο λάθος και έχασε την ευκαιρία να πανηγυρίσει την πρώτη του νίκη.
Ο 23χρονος Ιταλός έκανε καλύτερη εμφάνιση στη Βαρκελώνη από τον βασικό του αντίπαλο για τη θέση, τον Johann Zarco και σύντομα ανακοινώθηκε πως θα οδηγεί για την εργοστασιακή ομάδα το 2021.
Ο ίδιος δήλωσε πολύ ευχαριστημένος καθώς η Ducati πίστεψε σε αυτόν πριν ακόμα πάρει αποτελέσματα και του έδωσε την ευκαιρία να ανέβει στη μεγάλη κατηγορία πριν ακόμα κατακτήσει τον τίτλο της Moto2 το 2018.
Του έδωσαν το χρόνο που έχει ανάγκη ένας rookie, τους εμπιστεύτηκε και δουλεύοντας μαζί άρχισαν να έρχονται οι καλές εμφανίσεις.
Ευχαρίστησε για την εμπιστοσύνη και τη στήριξη τους Claudio Domenicali, Gigi Dall’Igna, Paolo Ciabatti και Davide Tardozzi, την Pramac Racing που τον καλωσόρισε και την ακαδημία του Valentino Rossi, τη VR46 για την υποστήριξη που του παρέχει όλα αυτά τα χρόνια.
Οι δύο τωρινοί αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας της Ducati, δε θα οδηγούν πλέον για το Ιταλικό εργοστάσιο το 2021.
Ο Danilo Petrucci θα πάει στην Tech3 KTM και ο Andrea Dovizioso δεν έχει βρει ομάδα.
Οι δύο τωρινοί αναβάτες της Pramac Racing θα περάσουν στην εργοστασιακή ομάδα και στην Pramac θα πάνε ο Johann Zarco (από την Avintia που πλέον ονομάζεται Esponsorama) και ο Jorge Martin που ανεβαίνει στη MotoGP από τη Moto2.
Για την Avintia ο μόνος σίγουρος είναι ο Tito Rabat και μένει να δούμε ποιος θα καλύψει τη θέση του Zarco.
Ακούγεται το όνομα του Luca Marini (ετεροθαλής αδελφός του Valentino Rossi) αφού είναι πιθανό η VR46, η ομάδα του Valentino Rossi να κάνει το βήμα στη μεγάλη κατηγορία το 2022 παίρνοντας τη θέση στης Avintia με μοτοσυκλέτες της Suzuki.
Η Suzuki είναι το μοναδικό εργοστάσιο που δεν έχει δορυφορική ομάδα ενώ από το 2022 δεν επιτρέπεται ένας κατασκευαστής να έχει δύο δορυφορικές ομάδες.