Στο θέμα αναφέρθηκε ξανά ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κ. Γεώργιος Καραγιάννης, σε συνέντευξή του στο Βήμα της Κυριακής.
Η σύζευξη της χερσονήσου της Αττικής με το νησί της Σαλαμίνας, επανέρχεται στην τρέχουσα επικαιρότητα, για πρώτη φορά από τον Ιανουάριο του 2018.
Επί δεκαετίες, στο μυαλό όλων όσων έμπαιναν με το αυτοκίνητό τους στην παντόφλα που θα τους πήγαινε από το Πέραμα ως τα Παλούκια της Σαλαμίνας, υπήρχε η σκέψη για τη κατασκευή μιας οδικής γέφυρας που θα συνέδεε την Αττική με το κοντινότερο σε εκείνη νησί του Σαρωνικού. Κανείς δεν φανταζόταν πως τελικά η σύνδεση αυτή φέρεται να πλησιάζει, ακόμη περισσότερο δεν πίστευε ότι αυτό θα ήταν εφικτό με μια υποθαλάσσια γέφυρα. Όμως, έγινε διαγωνισμός γι αυτό, ο οποίος διακόπηκε στη δεύτερη φάση του, μετά την προσφυγή του Περιβαλλοντικού Ομίλου Σαλαμίνας «Πέριβος».
Ζεύξη Σαλαμίνας-Αττικής
Ωστόσο, το τέταρτο Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας με την υπ αριθμόν 222/2018 απόφασή του, απέρριψε πριν τρία χρόνια ως αβάσιμους όλους τους ισχυρισμούς του Ομίλου. Κατόπιν αυτού, ο διαγωνισμός αναμενόταν να ολοκληρωθεί, κάτι που τότε δεν συνέβη. Η υποθαλάσσια σήραγγα θα περιλαμβάνει και τα οδικά τμήματα παράκαμψης των πόλεων Περάματος και Σαλαμίνας, ανεβάζοντας έτσι το συνολικό μήκος του έργου στα 14,5 χλμ. Ασφαλώς, αν τελικά προχωρήσει η δουλειά αυτή, θα υπάρχουν διόδια και φυσικά θα περάσουν αρκετά ακόμη χρόνια ώσπου να ολοκληρωθεί.