Σε 82 χιλιοστά κρίθηκε η πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix της Ρωσίας που αποτελεί τον 16 γύρο του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1.
Ο Charles Leclerc ξανά τη φορμαρισμένη Ferrari , με τη Red Bull Racing να ακολουθεί και τη Mercedes να… «κρύβεται» με τη μαλακή γόμα.
Τα πρώτα 25 λεπτά της 90λεπτης διαδικασίας οι κορυφαίοι συνδυασμοί είχαν αρκεστεί σε installation laps. Και με το που ο Leclerc έγραψε τον πρώτο του χρόνο με τη Scuderia Ferrari, ήρθε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Υπεύθυνος για αυτό ήταν ο Daniil Kvyat που ξαφνικά έχασε ισχύ από την νέα (!) υβριδική μηχανή της Honda στο πίσω μέρος του μονοθεσίου της Scuderia Toro Rosso, το οποίο και πάρκαρε στη στροφή 15. Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, ήταν πρόβλημα στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου.
Όταν είχαμε εκ νέου πράσινη σημαία, οι Mercedes τοποθετήθηκαν στην κορυφή με τον Lewis Hamilton στο 1.36.031 με τις Ferrari στα 4 και 6 δέκατα μακριά.
Λίγο πριν τη συμπλήρωση μίας ώρας ο Valtteri Bottas κατέβηκε στο 1.35.198 χρησιμοποιώντας τη μέση γόμα ελαστικών της Pirelli (νωρίτερα είχε δοκιμάσει και σκληρή και μαλακή). Η παρουσία του στην κορυφή δεν κράτησε πολύ καθώς με τη μαλακή γόμα ο Sebastian Vettel κινήθηκε ένα δέκατο ταχύτερα, με τον Charles Leclerc να κατεβαίνει άλλο μισό δευτερόλεπτο – στο 1.34.462.
Σύντομα ο Vettel βρέθηκε πίσω του αλλά 18 λεπτά πριν το τέλος του FP1 εκτοπίστηκε από τον Max Verstappen. Μάλιστα ο οδηγός της Red Bull Racing που μέχρι εκείνο το σημείο δεν έκανε ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς χρόνους, ήταν μόλις 82 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από την επίδοση του Leclerc.
Όπως συνήθως στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, το φινάλε δεν έκρυβε αλλαγές στην κορυφή της κατάταξης. Έτσι ο Leclerc σημείωσε τον καλύτερο χρόνο με τον Verstappen οριακά πίσω του, τον Vettel στο μισό δευτερόλεπτο ενώ ο Hamilton ήταν ένα δευτερόλεπτο μακριά, χωρίς ωστόσο να κάνει δοκιμή με τη μαλακή γόμα.
Στα αξιοσημείωτα η έξοδος του Daniel Ricciardo λίγο πριν την καρό σημαία, με τον Αυστραλό να χάνει τον έλεγχο στη στροφή 5 και να καταστρέφει την πίσω αεροτομή της Renault R.S.19 στον προστατευτικό τοίχο από ελαστικά.
Αναλυτικά η κατάταξη: