Μπορεί ο Σέρχιο Πέρες να μην ξέρει αν το 2021 θα είναι στη Φόρμουλα 1, από το Γκραν Πρι του Σακίρ όμως μπορεί να έχει την ικανοποίηση ότι πλέον, μετά από 10 χρόνια και 190 εκκινήσεις είναι επιτέλους νικητής του κορυφαίου μηχανοκίνητου σπορ του πλανήτη. Για να φτάσει βέβαια σε αυτό το σημείο, έπρεπε η Mercedes να κάνει ένα από τα σπάνια λάθη της στα πιτ, αυτό όμως δεν αφαιρεί τίποτα από το θρίαμβο του «Τσέκο», ο οποίος είχε πολύ γρήγορο ρυθμό σε όλον τον αγώνα και ήταν εκεί για να εκμεταλλευτεί το στραβοπάτημα της γερμανικής ομάδας.
Οι Εστεμπάν Οκόν με Renault και Λανς Στρολ με τη δεύτερη Racing Point συμπλήρωσαν το αναπάντεχο πόντιουμ ενός επεισοδιακού βραδιού στο Μπαχρέιν.
Αρχικά, φαινόταν ότι ο Τζορτζ Ράσελ, στην πρώτη του εμφάνιση στη θέση του διαγνωσμένου με Covid-19, Λιούις Χάμιλτον, θα πήγαινε για την πρώτη του νίκη στη Φόρμουλα 1. Έχοντας περάσει τον Βάλτερι Μπότας από την εκκίνηση, ο 22χρονος Βρετανός έμεινε με άνεση επικεφαλής στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα.
«Μας πήραν τη νίκη δύο φορές» είπε μετά το τέλος του αγώνα ο Ράσελ (AP Photo/Kamran Jebreili, Pool)
Στον 63ο γύρο όμως, όταν μπήκε στα πιτ υπό καθεστώς αυτοκινήτου αφαλείας για να κάνει την τελευταία του αλλαγή, η Mercedes τού έβαλε τα ελαστικά του Μπότας, κάτι που απαγορεύεται από τους κανονισμούς, αναγκάζοντάς τον να ξαναμπεί στον επόμενο γύρο για να διορθωθεί το λάθος. Και σαν να μην έφτανε αυτό, ένα κλαταρισμένο ελαστικό 9 γύρους πριν το τέλος τον ανάγκασε να ξαναμπεί στα πιτ για αλλαγή, πέφτοντας έτσι στην 14η θέση. Από εκεί μπόρεσε να φτάσει μέχρι την 9η, κερδίζοντας τουλάχιστον με αυτόν τον τρόπο, τους πρώτους του βαθμούς στη Φόρμουλα 1.
Βίοι αντίθετοι για τον Σέρχιο Πέρες, ο οποίος στην 4η μόλις στροφή μετά την εκκίνηση, είχε βρεθεί στην τελευταία θέση όταν ενεπλάκη στη σύγκρουση που έβγαλε εκτός αγώνα τους Σαρλ Λεκλέρ και Μαξ Φερστάπεν. Ο πολύ γρήγορος ρυθμός όμως που ακολούθησε έκτοτε, του επέτρεψε να εκμεταλλευτεί το λάθος της Mercedes και να πετύχει την 1η του νίκη στον προτελευταίο του αγώνα με την Racing Point.
Εξίσου συγκινημένος με τον Πέρες ήταν και ο Εστεμπάν Οκόν της Renault καθώς πέτυχε το πρώτο του βάθρο στη Φόρμουλα 1, ενώ τρίτος ήταν ο Λανς Στρολ με τη δεύτερη Racing Point εξασφαλίζοντας ένα απίστευτο 1-3 για τη βρετανική ομάδα που εκτοξεύτηκε στην 3η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών.
Τέταρτος τερμάτισε ο Κάρλος Σάινθ με McLaren, μπροστά από τον Ντάνιελ Ρικιάρντο με τη δεύτερη Renault και τον Άλεξ Άλμπον με τη μοναδική εναπομείνασα Red Bull.
Θύμα και αυτός του τραγικού λάθους της Mercedes στα πιτ, ο Μπότας τερμάτισε τελικά στην 8η θέση πίσω από την Alpha Tauri του Ντανιίλ Κβίατ.
Επόμενο και τελευταίο ραντεβού για τη Φόρμουλα 1 μέσα στο 2020, την Κυριακή 13 Δεκεμβρίου για το Γκραν Πρι του Άμπου Ντάμπι.