FORMULA 1
Το Autodromo Hermanos ομάδες και οδηγούς με καλοκαιρία,η θερμοκρασία στους 22 βαθμούς του οδοστρώματος στους 39.
Στην pole βρισκόταν ο Charles Leclerc, με τη Ferrari ένα ακόμα lock out στην 1 σειρά του grid ως και περνη ποινή που έλαβε μετά τις δοκιμές ο Max Verstappen.
Ο Ολλανδός οδηγός δεν σήκωσε το πόδι από το γκάζι όταν στην τελική του προσπάθεια, στην τελευταία στροφή της πίστας, ειναι καθεστώς 2 κίτρινης σημαίας λόγω του ατυχήματος του Valtteri Bottas.
Έτσι ο οδηγός της Red Bull Racing δεν είδε απλά την τελική του προσπάθεια να ακυρώνεται αλλά έχασε και την pole την οποία εξασφάλιζε από την πρώτη του προσπάθεια (!) καθώς έλαβε ποινή 3 θέσεων στο grid. Έτσι εκκίνησε από τη δεύτερη σειρά, δίπλα στη Mercedes του Lewis Hamilton.
Σε ότι αφορούσε στα ελαστικά, Ferrari και Red Bull είχαν τις ίδιες επιλογές στη φαρέτρα τους. Αντίθετα οι Mercedes, είχαν μεν ένα απάτητο σετ μαλακής γόμας, δεν είχαν όμως μέσης. Κι αυτό σε ένα Grand Prix πριν την εκκίνηση του οποίου ήταν ασαφές ποια στρατηγική θα ήταν τελικά αυτή που θα έδινε πλεονέκτημα νίκης.
Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα οι Ferrari κράτησαν τις θέσεις τους αλλά πίσω τους υπήρξε επαφή ανάμεσα σε Hamilton και Verstappen. Αμφότεροι βγήκαν στο γρασίδι ενώ τα θραύσματα από την επαφή τους προκάλεσαν καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.
Χαμένος από αυτή την επαφή ήταν ο οδηγός της Red Bull Racing που έπεσε όγδοος, όμως τα χειρότερα δεν είχαν έρθει ακόμα. Στο γύρο 5, ο Ολλανδός έκανε μία απαιτητική προσπέραση έναντι του Bottas, όμως η εμπρός αεροτομή της Mercedes έσκισε το πίσω δεξί ελαστικό της RB15. Έκανε σχεδόν ένα γύρο έτσι, φτάνοντας στα pit με τη… ζάντα. Συνέχισε όμως, παρότι είχε πέσει τελευταίος.
Ο Alex Albon που είχε ανέβει τρίτος μετά τη σύγχυση τους πρώτου γύρου, άνοιξε το χορό των pit stop στο γύρο 15. Παραδόξως, στον αμέσως επόμενο γύρο τον μιμήθηκε η Ferrari που κάλεσε τον πρωτοπόρο Leclerc για να βάλει ένα ακόμα σετ μέσης γόμας, δεσμεύοντάς τον σε στρατηγική τουλάχιστον δύο pit stop.
Όμως οι άμεσοι ανταγωνιστές του δεν έκαναν το ίδιο. Τόσο οι Mercedes όσο και ο Vettel συνέχισαν. Ο Βρετανός μπήκε στον γύρο 26 και σύντομα άρχισε να αμφισβητεί την ορθότητα της επιλογής αυτής, ειδικά από τη στιγμή που ο Γερμανός άλλαξε τελικά ελαστικά στον γύρο 37.
Πρέπει όμως να σημειωθεί πως ο Vettel υποστήριξε μέσω team radio αυτή την καθυστέρηση, με σύμμαχο την εμπειρία ο τετράκις πρωταθλητής «καθοδήγησε» τη στρατηγική του, σε αντίθεση με τον Leclerc που έπεσε θύμα της έμπνευσης της ομάδας του.
Το υποχρεωτικό δεύτερο pit stop για να βάλει κι αυτός τη σκληρή γόμα για να πάει μέχρι τέλους, ήρθε στο γύρο 43 και μάλιστα ήταν πολύ αργό. Η καθυστέρηση στην αλλαγή τροχού πίσω δεξιά του στέρησε περίπου τέσσερα δευτερόλεπτα. Ο Μονεγάσκος ήταν τέταρτος και πλέον αρκετά πίσω.
Στη συνέχεια άρχισε το κυνήγι αν και η σκληρή γόμα φαινόταν να αντέχει και μάλιστα να κρατάει και απόδοση – αυτό είχε φανεί από τον Daniel Ricciardo που έκανε με αυτή 50 γύρους!
Έτσι ο Hamilton κρατούσε με άνεση τα ηνία, κινούμενος μάλιστα ενίοτε και στο 1.19. Ο Vettel τον ακολουθούσε αλλά ποτέ δεν πλησίασε πιο κοντά από τα δύο δευτερόλεπτα, ο Bottas σταδιακά άρχισε να συμπληρώνει το τρενάκι με τον Leclerc να τους πιάνει στο τέλος. Δεν είχαμε όμως κάποια αλλαγή.
H Mercedes έκανε το 1-3, ο Lewis πήρε τη νίκη αλλά όχι τον τίτλο – θα πρέπει να περιμένει τουλάχιστον μέχρι το Τέξας την επόμενη Κυριακή και το Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.
Στο στρατόπεδο της Ferrari η ψυχολογική ανάκαμψη του Vettel συνεχίστηκε, με τον Γερμανό μπροστά από τον teammate του που έχει κάθε δικαίωμα να νιώθει προδομένος από τις επιλογές της ομάδας του.
Ακολούθησαν οι δύο Red Bull, με τον Albon να συνεχίζει τις παρουσίες του στο Top6 (αυτή τη φορά πέμπτος), την ώρα που ο Verstappen ανέβηκε έκτος από τελευταίος. Πράγμα ενδεικτικό της διαφοράς που εξακολουθούν να έχουν οι τρεις πρώτες ομάδες από τους υπόλοιπους.
Προς τέρψη του κοινού στις κερκίδες, best of the rest ήταν ο Sergio Perez με τη Racing Point, κρατώντας πίσω του τον Daniel Ricciardo. Η άλλη Renault, του Nico Hulkenberg, ήταν ένα γύρο πίσω και στην ένατη θέση αλλά στον τελευταίο γύρο ο Γερμανός είχε σύγκρουση με την Toro Rosso του Daniil Kvyat.
Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν και επέβαλλαν ποινή 10 δευτερολέπτων στον Ρώσο. Τα παραπάνω προβίβασαν στην ένατη θέση την άλλη Toro Rosso του Pierre Gasly, με τον Hulkenberg τελικά δέκατο.