Το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης διατυπώνει για μια ακόμη φορά την απόφαση του να παλέψει ώστε ο χώρος των 640 στρεμμάτων να απαλλοτριωθεί ώστε να αποκτήσει Δημόσιο χαρακτήρα και να αποδοθεί στο λαό της περιοχής όπως
ακριβώς έχει γίνει για τα 86 στρέμματα της παραλίας.
Σε αυτή την κατεύθυνση κινούμενο το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης ζητά από το ΣΤΕ την επιτάχυνση των διαδικασιών ώστε να προχωρήσει η απαλλοτρίωση των 240 στρεμμάτων ιδιοκτησίας της Εθνικής Τράπεζας.
Αμέσως μετά ο Δήμος Κερατσινίου-Δραπετσώνας θα προχωρήσει σε πολεοδομική μελέτη για την ανάπλαση της περιοχής στηριζόμενος στις χρήσεις γης και συντελεστή δόμησης που με τη δική του παρέμβαση έχουν νομικά επιβληθεί.
Αυτή η πολεοδομική μελέτη θα έχει ως προαπαιτούμενα:
-Την κήρυξη της ιδιοκτησίας της OIL ΟΝΕ σε χώρο πρασίνου
– Την αξιοποίηση της σχέσης με τη θάλασσα, όχι μόνο με την ελεύθερη πρόσβαση καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, αλλά και με τη δημιουργία ενός ελκυστικού περιπάτου που θα προκαλέσει υπερτοπικό ενδιαφέρον και θα αφορά
κατοίκους της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά και της δυτικής Αθήνας. Αυτό σε μεγάλο βαθμό σήμερα έχει επιτευχθεί.
– Την εξασφάλιση εκτεταμένων ελεύθερων πράσινων χώρων υψηλού πρασίνου και όχι γκαζόν που συντηρείται δύσκολα και δίχως να φιλτράρει τον αέρα όσο τα δέντρα. Κάτι τέτοιο θα διόρθωνε σε ένα βαθμό τη σημαντική έλλειψη πρασίνου
στην ευρύτερη περιοχή ώστε το κομμάτι των λιπασμάτων να αποτελέσει το μεγαλύτερο άλσος της ευρύτερης περιοχής.
– Την ανάδειξη των διατηρητέων κτιρίων, ώστε η ιστορία της περιοχής να παραμένει στο τοπίο σαν βιομηχανική κληρονομιά μιας περασμένης μεν εποχής, που σημάδεψε όμως τον τόπο και θα άξιζε να παραμείνει ορατή για τους επόμενους κατοίκους τόσο της Δραπετσώνας όσο και του ευρύτερου Πειραιά. Παρά τη σχεδόν ολοκληρωτική ισοπέδωση των βιομηχανικών εγκαταστάσεων της περιοχής, τα ελάχιστα εναπομείναντα διατηρητέα κτίρια προσφέρουν μια ευκαιρία για την περιοχή.
– Την εξασφάλιση κοινόχρηστων χρήσεων και κοινωφελών λειτουργιών, που θα εξασφαλίζουν διαρκή κίνηση καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας. Αυτό θα ήταν εφικτό είτε στα ήδη υπάρχοντα διατηρητέα κτίρια, είτε με την απόδοση κάποιων ήπιων χρήσεων σε κομμάτια της έκτασης ώστε να μην ερημώνει τα βράδια.
– Την σύνδεση της περιοχής με μέσα σταθερής τροχιάς και πιο συγκεκριμένα με τραμ ή/και προαστιακό.
Η περιοχή της πρώην βιομηχανικής ζώνης στη Δραπετσώνα που για δεκαετίες υποβάθμιζε την ποιότητα ζωής των ανθρώπων της πόλης για τις επόμενες δεκαετίες θα κινηθεί στην αντίθετη κατεύθυνση.
Ελεύθερη πρόσβαση στη θάλασσα, χρήσεις πολιτισμού αθλητισμού αναψυχής παιδείας και υγείας σε μια περιοχή με εκτεταμένο ενιαίο πράσινο χώρο.