Φοβού τις υπογραφές στον Πειραιά-Κινητοποιήθηκε και ο Δήμος για την επέκταση του Λιμανιού που θέλουν οι ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ!!

99

Τώρα που είδε τα σκούρα ο κ. Μώραλης, μετά και την μεγάλη κινητοποίηση και τις 5.000 υπογραφές κατά της επέκτασης του λιμανιού προς την Πειραϊκή,αλλάζει στάση; Φαντάζομαι μέχρι τις εκλογές!!

Δήμαρχε ήσουν γνώστης από την αρχή των αποφάσεων και των κινήσεων της κυβέρνησης η οποία είχε τάξει λαγούς και πετραχήλια στους «ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΤΩΝ ΑΥΞΉΣΕΩΝ» για να αγοράσουν για ένα κομμάτι ψωμί το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας!

Διαβάστε την ανακοίνωση που εξέδωσε η Δημοτική Αρχή για τη συνάντηση με τον Υπουργό Ναυτιλίας

Η συνάντηση των κατοίκων της Πειραϊκής με τον Υπουργό Ναυτιλίας Π. Κουρουμπλή, τον Γ.Γ. του Υπουργείου κ. Τεμπονέρα και τον Γ.Γ. Λιμένων κ. Λαμπρίδη. πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη με την φροντίδα και την συμμετοχή του Δημάρχου Πειραιά, όπως σημειώνουν στην ανακοίνωση τους οι δύο κινήσεις.

Ο Δήμαρχος παρουσίασε το θέμα και οι εκπρόσωποι των κινήσεων «Ενεργοί Πολίτες της Πειραϊκής» και «Λιμάνι φιλικό στην πόλη!» μεταφέραμε την έντονη διαμαρτυρία των κατοίκων και την αποφασιστικότητά τους να αποτρέψουν την υποθάθμιση της Πειραϊκής με το μπάζωμα της θάλασσας μπροστά στη Σχολή Δοκίμων και την Πειραϊκη Ακτή για τη δημιουργία 2+4 νέων περιττών προβλητών για κρουαζιερόπλοια.

Τονίσαμε ότι ο Πειραιάς διαθέτει 10 θέσεις για κρουαζιερόπλοια – περισσότερες κι από τη Βαρκελώνη και τη Σιβιταβέτσια οι οποίες δέχονται υπερδιπλάσιους επιβάτες κρουαζιέρας.

Οι 10 αυτές θέσεις δεν γεμίζουν ποτέ γιατί η αγορά κρουαζιέρας αυτορυθμίζεται και δεν μας στέλνει ποτέ ταυτόχρονα πάνω από 4-5 πλοία συνολικού δυναμικού το πολύ μέχρι 80 πούλμαν για μεταφορά επιβατών προς κι από την Ακρόπολη, καθώς έχει διαπιστώσει ότι το οδικό δίκτυο του Πειραιά δεν αντέχει περισσότερα.

Ζητήσαμε να επανεξεταστεί η μελέτη σκοπιμότητας του έργου που εκπονήθηκε την προηγούμενη δεκαετία με βάση τις εκτιμήσεις και προσδοκίες της εποχής εκείνης, οι οποίες έχουν ανατραπεί άρδην από τις εν τω μεταξύ εξελίξεις.

Προτείναμε τα 120 εκατ.ευρώ του έργου αυτού να διατεθούν για την υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από Νέο Φάληρο μέχρι Πειραιά για να προεκταθεί η παραλιακή λεωφόρος μέχρι το λιμάνι.

Μας επισημάνθηκε από τον Υπουργό ότι το έργο έχει ενταχθεί – και μάλιστα ως «υποχρεωτικό», συνοδευόμενο με 95% ευρωπαϊκή χρηματοδότηση – στη σύμβαση παραχώρησης του λιμανιού από το Δημόσιο προς την ΟΛΠ Α.Ε.- COSCO, μία σύμβαση που η Πολιτεία δεν μπορεί μονομερώς να τροποποιήσει.

Ενημερώσαμε τον Υπουργό ότι με φροντίδα του κ. Μώραλη, που είναι και μέλος του Δ.Σ. της ΟΛΠ Α.Ε., πρόκειται να συναντήσουμε τη Διοίκηση της εταιρίας προς την οποία επίσης θα εκθέσουμε τη σφοδρή εναντίωση των κατοίκων προς το περιττό αυτό έργο που θα καταστρέψει για πάντα τη μοναδικού κάλλους Πειραϊκή Ακτή, μόνο και μόνο γιατί «λεφτά υπάρχουν»…

Ελπίζουμε ότι οι νέοι ιδιοκτήτες του ΟΛΠ θα αφουγκραστούν τη φωνή των κατοίκων της πόλης που θα τους φιλοξενήσει για τις επόμενες δεκαετίες και θα βρεθεί τρόπος απεμπλοκής από την ‘υποχρέωση’ εκτέλεσης ενός παράλογου κι ανεπιθύμητου έργου.

Τις θέσεις των κατοίκων για το θέμα θα παρουσιάσουμε την επόμενη Δευτέρα και στον Αντιπεριφερειάρχη Πειραιά κ. Γαβρίλη.

Επίσης έχουμε ζητήσει συναντήσεις και με τους βουλευτές της Α’ Πειραιά, το Υπουργείο Περιβάλλοντος, την Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα κ.ά. «

Διαβάστε την συνέχεια εδώ

Αν σας άρεσε το άρθρο μην ξεχάσετε να κάνετε Like & Κοινοποίηση το άρθρο, είναι απαραίτητο για εμάς !!! Σας ευχαριστούμε πολύ!