Τι κρύβει για την Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος η COSCO

Μασημένα κουκιά φτύνει η COSCO ανακοινώνοντας ότι θα δημιουργήσει ΜΗΤΡΩΟ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗΣ (ΝΕΖ) για να αλλάξει την εικόνα της.Κύριοι της COSCO δημιουργήστε πρώτα Ναυπηγοεπισκευαστική και βεβαίως μετά επαναφέρεται το ΜΗΤΡΩΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ που υπάρχει εδώ και 20 χρόνια αλλά χρησιμοποιείται κατά το δοκούν.

Στην σημερινή ΝΕΖ απουσιάζει τελείως η παροχή ρεύματος, η υδροδότηση σε μεγάλο μέρος της είναι ελλιπής, στον Νέο Μώλο Δραπετσώνας η προβλήτα είναι ακατάλληλη και επισφαλής, οι σκάλες για τα πλοία είναι πολύ λίγες, μόνο 8, και εάν τα πλοία είναι περισσότερα και χρειαστούν σκάλα που είναι βέβαιο ότι θα χρειαστούν, τότε με επιπλέον κόστος μεταφέρουν σκάλες από άλλους προβλήτες, εάν υπάρχουν αλλιώς η πρόσβαση είναι αδύνατη.

Το μόνο που έχουμε δει έως σήμερα από την COSCO είναι η αύξηση τιμολογίων έως 140% και μια ΠΛΩΤΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗ που ξεκίνησε να έρχεται ως 300.000 tns και στο δρόμο φύραινε και κατέληξε να φτάσει στο ΠΕΡΑΜΑ 22.000 tns ΑΝΥΨΩΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ, γιατί πάνσοφα φερέφωνα οι δεξαμενές δεν μεταφέρουν αλλά ανυψώνουν φορτίο.

Στα χρόνια της COSCO η ΝΕΖ ήταν είναι και θα παραμείνει υποβαθμισμένη γιατί με λόγια, μόνο έργα δεν γίνονται, απόδειξη ότι στο επενδυτικό πρόγραμμα της COSCO ΝΕΖ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ…

Μήπως όλα αυτά γίνονται βάση προγράμματος για μελλοντικές μονοπωλιακές – εργολαβικές σκέψεις στην επισκευή πλοίών;