Οικονομικοί λόγοι στο να εγκαταλείψει η Suzuki

Μετά από μήνες δοκιμών, το εργοστάσιο παρουσίασε τη νέα GSX-RR στον τελευταίο Αγώνα της σεζόν 2014, στην Valencia, με οδηγό τον δοκιμαστή της τότε, Randy de Puniet.

Ωστόσο η πρώτη παρουσία της νέας μοτοσυκλέτας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ήταν καταστροφική και ο Γάλλος είδε δυο φορές μέσα στο Σ/Κ τον κινητήρα του να σπάει!

Τα προβλήματα συνεχίστηκαν και η ανησυχία ήταν έντονη στο εργοστάσιο μετά και το τεστ της Sepang, όπου έκαναν εκ νέου την εμφάνισή τους προβλήματα αξιοπιστίας.

Μετά την κατάκτηση του Τίτλου έξι χρόνια μετά, ρώτησαν τον Davide Brivio – τον επικεφαλής του Αγωνιστικού Τμήματος της Suzuki – αν θυμόταν εκείνον τον Αγώνα.

«Ναι ήταν μια πολύ δύσκολη στιγμή και θυμάμαι τα προβλήματα με τον κινητήρα», είπε ο Ιταλός.

«Αργότερα ανακαλύψαμε πως ήταν ένα πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά που προκαλούσε το θέμα με τους κινητήρες».

«Είχαμε ανησυχήσει πάρα πολύ το χειμώνα εκείνο κι αυτό επειδή όταν πήγαμε στο τεστ της Sepang έσπασε πάλι ένας κινητήρας».

«Ήταν μια πολύ δύσκολη αρχή και λέγαμε, που πάμε τώρα… τι θα κάνουμε; Ευτυχώς όμως οι μηχανικοί μας είναι πολύ καλοί και εντόπισαν το πρόβλημα και το έλυσαν».

Στη συνέχεια ο Brivio αναφέρθηκε και πάλι στη μεγάλη ιστορική επιτυχία της Suzuki φέτος, σε μια πολύ σημαντική χρονιά για το εργοστάσιο!

«Πετύχαμε κάτι σπουδαίο! Ακόμα και σεναριογράφος δεν θα σκεφτόταν τέτοιο πράγμα, να πάρουμε τον Τίτλο σε μια τόσο δύσκολη χρονιά!»

«Σε μια χρονιά που γιορτάζουμε τα 100 χρόνια από την ίδρυση του εργοστασίου και τα 60 από την παρουσία μας στους Αγώνες».

«Δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε κάτι καλύτερο και είμαι χαρούμενος για όλους όσοι δούλεψαν και φυσικά για τον Mir που ήταν απλά απίστευτος».