Ο Πειραιάς με ρεκόρ διακίνησης container.

Αύξηση  κατά 27%, όσο αυξήθηκε και η κερδοφορία του ΟΛΠ, αποφάσισε χθες η Γενική Συνέλευση των Μετόχων.

Στο Δημόσιο  5,4 εκατ. ευρώ ως αντάλλαγμα για την παραχώρηση.

Πρώτο σε κίνηση αναδείχθηκε το 2019 ο Πειραιάς, στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, ενώ ο ΟΛΠ προχωρά σε  αύξηση του μερίσματος στους μετόχους, κατά 27%, όσο δηλαδή αυξήθηκε και η καθαρή κερδοφορία της εταιρείας.

Στη χθεσινή συνέλευση των μετόχων του ΟΛΠ, ο πρόεδρος της εταιρείας, Yu Zenggang, τόνισε ότι «το 2019 σημαδεύτηκε από την κατάκτηση της πρώτης θέσης του Πειραιά στη Μεσόγειο αφού συνολικά και οι τρεις προβλήτες του ΣΕΜΠΟ πέτυχαν νέο ρεκόρ διακίνησης containers εξυπηρετώντας 5,65 εκατ. TEU.

Η υψηλή αυτή επίδοση προκάλεσε μία σειρά από θετικές συνέπειες στην εθνική και τοπική οικονομία όπως αύξηση του ανταλλάγματος παραχώρησης, των μερισμάτων, φόρων, θέσεων εργασίας και τελικά τη βελτίωση του οικονομικού κοινωνικού -αποτυπώματος της ΟΛΠ Α.Ε».

Η Συνέλευση ενέκρινε τη διανομή Μερίσματος για την εταιρική χρήση 2019, το οποίο ανέρχεται σε 0,5388 ευρώ ανά μετοχή, έναντι 0,424 ευρώ για την προηγούμενη χρήση (αύξηση 27%).

Τα βασικά οικονομικά μεγέθη, όπως αναφέρονται στην Ετήσια Οικονομική Έκθεση 2019 έχουν ως εξής:

Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 149,2 εκατ.ευρώ έναντι 132,9 εκατ.ευρώ της χρήσης 2018, παρουσιάζοντας αύξηση 12,3%.
Τα κέρδη προ φόρων ανέρχονται σε 47,6 εκατ.ευρώ έναντι 42,3 εκατ. ευρώ της χρήσης 2018 παρουσιάζοντας αύξηση 12,5%.
Το καθαρό αποτέλεσμα εμφανίζεται βελτιωμένο κατά 27 % σε 35,4 εκατ.ευρώ έναντι 27,9 εκατ.ευρώ της χρήσης 2018.
Η ΟΛΠ Α.Ε. θα καταβάλλει 5,4 εκατ.ευρώ ως αντάλλαγμα παραχώρησης στο Ελληνικό Δημόσιο για τη χρήση 2019 έναντι 4,8 εκατ. το 2018.
Τα διαθέσιμα αυξήθηκαν σε 106,7 εκατ.ευρώ έναντι 80,9 εκατ. το 2018.