ΗΣΑΠ: Δυστύχημα με έναν νεκρό και δύο τραυματίες εργαζόμενους | Μεταξύ Ομόνοιας και Πειραιά .(βιντεο)

Εργατικό δυστύχημα σημειώθηκε τη νύχτα στις γραμμές του ΗΣΑΠ έπειτα από βλάβη σε μηχάνημα που χρησιμοποιούσε αυστριακό εργολαβικό συνεργείο για εξειδικευμένες εργασίες λείανσης των γραμμών, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν τρεις εργαζόμενοι, δύο Ελληνες κι ένας Αυστριακός, οι οποίοι διακομίστηκαν στο “Γεννηματάς”, όπου τελικά ο ένας τεχνίτης – εργοδηγός ο 41χρονος Ελληνας κατέληξε.

Την οδύνη τους για το χαμό εν ώρα καθήκοντος ενός συναδέλφου τους επί σειρά ετών και μέλους της οικογένειας των σταθερών συγκοινωνιών, εκφράζουν με ανακοίνωσή τους η διοίκηση και οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ. Έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διενεργεί η ΣΤΑΣΥ σε συνεργασία με τις Αρχές.

Τι συνέβη

Το δυστύχημα σημειώθηκε στη Γραμμή 1 όταν ειδική μηχανή λείανσης των γραμμών που είχε ξεκινήσει από την Κηφισιά παρουσίασε βλάβη στα φρένα με αποτέλεσμα να αρχίσει να κινείται ανεξέλεγκτα προτού τελικά συγκρουστεί με άλλο τρένο, στο ύψος του σταθμού του Αγίου Νικολάου, το οποίο είχε τοποθετήσει εκεί ως ανάχωμα η αρμόδια υπηρεσία της ΣΤΑΣΥ για να σταματήσει την πορεία της λοκομοτίβας.

Οι κάτοικοι της περιοχής ξύπνησαν από τον δυνατό θόρυβο ενώ αμέσως μετέβησαν στην περιοχή η Πυροσβεστική, η Τροχαία και το ΕΚΑΒ. Αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη οι εργασίες

Η λοκομοτίβα έφθασε ανεξέλεγκτη τα 50χμ – Οι υπόλοιποι εργαζόμενοι πρόλαβαν να εγκαταλείψουν

Για δύσκολη μέρα για τους εργαζόμενους στη ΣΤΑΣΥ έκανε λόγο ο εκπρόσωπός τους Στράτος Ρεβύθης. Όπως είπε η ειδική λοκομοτίβα λείανσης έφθασε να τρέχει ανεξέλεγκτα στην κατηφόρα με 50 χλμ την ώρα περίπου στο ύψος του Σταθμού στο Ηράκλειο. “Θα έφθανε στο Φάληρο αν δεν γινόταν η σύγκρουση” είπε.

Όπως είπε την ώρα της πρόσκρουσης επέβαιναν συνολικά πέντε εργαζόμενοι, από τους οποίους οι τέσσερις πήδηξαν.

“Ο συρμός λείανσης δεν ήταν της ΣΤΑΣΥ ήταν εργολάβου το οποίο δεν ξέρουμε τι προδιαγραφές και πιστοποιήσεις είχε. Είναι νέοι συνεργάτες, δεν είναι οι παλιοί με τους οποίους συνεργαζόμασταν. Οι συρμοί της ΣΤΑΣΥ έχουν σύστημα που φρενάρει αυτόματα μόλις παρουσιαστεί βλάβη στους κομπρέσορες αέρος. Πρέπει να το δούμε σοβαρά το θέμα. Ένας άνθρωπος σκοτώθηκε και αρκετοί κινδύνευσαν. Ήταν συρμός εργασίας, δεν είχε εφεδρικά συστήματα;” διερωτήθηκε.

Μιλώντας στην ΕΡΤ ο Νίκος Χαιρέτας διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ εξέφρασε τα συλληπητήρια του για το χαμό του 41χρονου και ανακοίωσε πωςε σήμερα η κυκλοφορία των συρμών θα γίνεται τοπικά μεταξύ Ομόνοια και Πειραιά και στα δύο ρεύματα μέχρι να απελευθερωθούν οι γραμμές από τις μηχανές, κάτι που όπως είπε δεν είναι εύκολο να πει κανείς πόσο θα διαρκέσει η διαδικασία. “Αυτό θα το εκτιμήσει η ομάδα εκτροχιασμού που θα φροντίσει για τη μετακίνηση της μηχανής που είναι στις γραμμές”, είπε και ανέφερε πως γίνεται συνεννόηση με τον ΟΑΣΑ για την ενίσχυση των συγκοινωνιών στο τμήμα που δεν κυκλοφορούν συρμοί.

Ο ίδιος έδωσε συγχαρητήρια στους ανθρώπους της ΣΤΑΣΥ που ενήργησαν με αυτόν τον τρόπο και κατάφεραν να σταματήσουν την πορεία της μηχανής ενώ ανέφερε πως αργότερα θα ανακοινωθούν λεπτομέρειες, μόλις η Πυροσβεστική ολοκληρώσει το πόρισμά της.